De enige motorcamping in Zeeland

0018

Over Ons

Wij, Lydia en Bertje, zijn de eigenaars van Camping de Brakke Zeeuw. We rijden al motor sinds ons 18e en hebben samen en afzonderlijk al vele weekenden en vakanties op de motor gedaan. Omdat we veel specifieke motorcampings en aanverwante gelegenheden bezocht hebben weten we heel goed wat we wél en wat we niet willen. Belangrijk vinden wij de sfeer die voor en door motorrijders herkenbaar is; lekker rijden, lekker eten, lekker genieten! Dus… een mooie omgeving, mooi kampeerterrein, schoon sanitair en vooral… goed eten en drinken! Je kan het treffen dat we niet thuis zijn, we zijn dan nooit ver uit de buurt. Eén telefoontje naar Lydia brengt helderheid over alles! (Ook of we nog een keer thuis komen :-)). Wij houden van Zeeland en dragen dit ook graag uit. Als jullie dat willen rijden we, als we tijd hebben,  graag een stukje met je mee. Verder hebben we uiteraard leuke tips om te toeren of over locaties om te bezoeken. We hopen jullie binnenkort te mogen ontmoeten! Openingstijden 2018:  vanaf 1 april tot en met 14 oktober. Reserveren hoeft niet, maar het is wel handig om even te bellen of er nog plek is. Wij zijn een mini-camping, dus mogen maar 15 kampeereenheden op het veld hebben staan. Als we van te voren al weten dat we vol zitten, zullen we dit op de site zetten onder evenementen. We zijn dit seizoen 1 weekend dicht: het weekend van 31 augustus, 1 en 2 september. Bereikbaar: 06-54792559 (Lydia) 06-54990069 (Bertje) of via email: info@motorcampingdebrakkezeeuw.nl
Adres: Nieuwe Kraaijertsedijk 28 – 4456 VV Lewedorp

Locatie

Motorcamping De Brakke Zeeuw

Boekingen

Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 35.172.201.102 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Jan sleddens Jan sleddens uit Hapert schreef op 7 augustus 2016 om 14:04:
Hoi Bertje en Lidia. Dank je wel voor het super gezellig ,goed verzorgd weekend. Alles was toppie toppie. Jan en Marian
Admin-antwoord door: Bertje
Dank jullie wel! Tof dat jullie er waren! Leuk jullie te ontmoeten!
Ferry Bas en Joop Ferry Bas en Joop uit Lelystad en Purmerend schreef op 9 mei 2016 om 21:02:
We zijn terug van een fantastisch weekend bij Lydia en Bertje. Vier dagen zijn we in de watten gelegd en hebben genoten van hun camping. Als motorrijders weten zij hoe een motorcamping moet zijn. Mooi en schoon sanitair met handdoeken voor de gasten in de douches, waar vind je dat! Prima ontbijt, goed en gevarieerd avondeten, met om vijf uur vast een soepje en ook nog een toetje en koffie. Honden en katten lopen gezellig over de camping. Ze hebben geiten, konijnen en kippen, kortom een lekkere beestenboel. Mooie rit gemaakt met Lydia als voorrijdster. Alleen maar lof voor de Brakke Zeeuw op een kleinigheidje na, toen we weggingen konden we onze motorbroeken niet meer dichtkrijgen.....
Marcel  Hafkamp Marcel Hafkamp uit Kampen schreef op 11 april 2016 om 17:48:
Mooie locatie. Aardige mensen goed schoon sanitair. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Richard (ja die zeikerd weer) Richard (ja die zeikerd weer) uit Zoetermeer schreef op 23 september 2015 om 19:56:
Als afsluiter van onze vakantie vanuit Boele's naar de Brakke Zeeuw gereden. Van te voren Lydia gebeld dat we eraan kwamen, en dat ze dat vooral niet aan Bertje moest laten weten... Verrassing zeg maar. Nou dat hebben we geweten: Bertje staat ons met een chagrijnig bakkes op te wachten; was z'n motor aan het poetsen na blubber (was blijkbaar nodig). Denk dat we hem stoorden in z'n bezigheden. Tot overmaat van ramp komt er ook nog een groepje druktemakers (om MC IJmond geen slechte naam te bezorgen noem ik geen namen), en voor je het weet sta je achter de bar de muziek te verzorgen en drank te verstrekken. Tegen de tijd dat je naar je tent gestuurd word is het licht buiten en staat je medetentbewoonster/vrouw/vriendin uitgerust op. Hebben we het dan niet leuk gehad? Ja natuurlijk wel! Als alleen ik en Bertje nog op zijn is een bardienst niet zo veel werk; en als je zelf druk meedoet vallen die gasten van IJmond ook reuze mee 😉 Lydia, Bertje, en aanwezige gasten: 't was weer goed vertoeven, tot snel!
Frans en Petra de Porto Frans en Petra de Porto uit Den Helder schreef op 9 augustus 2015 om 14:36:
Net thuis van de Brakke Zeeuw..Daar een heerlijke week gehad en in de watten gelegd door Bertje en Lydia.Mooie stek goed eten en vooral drinken.ha.ha.Bedankt luitjes het was TOPPIE.!!!!!!!!
Marcel en Aranka Marcel en Aranka uit Marknesse schreef op 6 augustus 2015 om 19:53:
Net de motor terug in de garage na 2 nachten op de Brakke Zeeuw te zijn geweest. Niet alleen de zeeuw is brak, Marcel ook 😉 we hebben heerlijk gegeten, zelfs toen we na het eten aankwamen toverde lydia wat lekkers voor ons op tafel. Heerlijk geslapen onder de ritselende bomen. ' ochtends een lekker ontbijtje en daarna een mooi rondje op aanraden ven Lydia en Bertje vereden. Marcel lekker praten over motoren en zijspannen en Aranka lekker met een boekje in de zon en toen dat te warm was in de schaduw. Het was Aranka haar eerste motor driedaagse maar zodra het kan komen we weer! Bedankt voor de gastvrijheid en tot ziens!!!
Nancy Nancy uit veghel schreef op 5 augustus 2015 om 16:44:
Super gezellige dagen gehad bij Bertje en Lydia. Heerlijk gegeten en gedronken. En goed gezelschap gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes Gerko en Nancy
Eline en Jan Eline en Jan uit Lobith schreef op 27 juli 2015 om 10:17:
De afgelopen week zijn we bij Lydia en Bertje geweest. Het was supergezellig met veel verschillende gasten en natuurlijk de gastvrijheid van Lydia en Bertje. Ook het eten en drinken was super. Tot de volgende keer!
Richard (dus niet Tamara) Richard (dus niet Tamara) uit Zoetermeer schreef op 21 juli 2015 om 22:03:
Wat hieronder staat klopt niks van... Ik ben al groot en kan voor mezelf typen, dus bij deze 😉 Ik was er idd niet bij met dat vrouwenweekend; snap niet waarom? Ik heb langer haar dan de meeste aanwezigen en mijn borsten zijn wellicht ook groter dan die van sommige dames... Maar goed de keren dat ik er wel was was het wel gezellig 🙂 Ook al ben ik er soms niet helemaal bij, en moet ik de volgende dag horen dat ik door Tamara naar de tent gebracht moest worden. Motorrijders weest gewaarschuwd! Van rijden na een avondje gezelligheid komt niets meer. Dus wie liever motor rijd: wegblijven! 😀
Tamara & Richard Tamara & Richard schreef op 21 juli 2015 om 21:58:
We zijn al een paar keer geweest (vrouwenweekend, zonder Richard), Hrieps (met Richard :-)) en nog maar een keer om de nieuwe tent uit te testen. Iedere keer weer een super-weekend! Jullie hebben 't goed voor elkaar. We kunnen niet anders zeggen dan dat het onwijs gezellig is, jullie erg gastvrij zijn, het ontbijt en avondeten top, heerlijke douches en natuurlijk goed bier! Tot vrijdag!